2n ESO

MATÈRIES OPTATIVES

CONEIXEM EL MÓN Els alumnes aprendran a utilitzar l’atles a través de diferents itineraris proposats i a la vegada localitzaran i adquiriran coneixements sobre capitals, ciutats, illes, relleu, rius, deserts... dels diferents continents que formen el nostre planeta.

FEM TEXTOS Espai per poder practicar la producció textual d’una forma directa i creativa. Apliquem els coneixements teòrics tot revisant els textos

LLENGUA FRANCESA Aquesta optativa pretén iniciar als alumnes en l’aprenentatge d’una segona llengua estrangera. Els alumnes que escolleixin aquesta matèria l’hauran de continuar fins a 4t de l’ESO per tal d’assolir un cert domini d’aquesta llengua.

MATÈRIES COMPLEMENTÀRIES

LLENGUA CATALANA TAmpliem o reforcem aspectes que es treballen a la matèria comuna, passant els alumnes de tenir de tres hores setmanals lectives obligatòries a quatre. Aquest augment d’hores ens permet treballar més a fons alguns continguts i dedicar més temps a les lectures.

LLENGUA ANGLESA Pretenem reforçar i/o ampliar els continguts que es treballen a l’àrea d’anglès, amb activitats engrescadores: teatre, cançons, murals, projectes...

SORTIDES 2n ESO

Trimestre

1r

1r

1r

1r

2n

2n

2n

2n

3r

3r

3r

3r

3r

Sortida o activitat

Xerrada dels Mossos d’Esquadra (a l’aula)

Port Aventura *

L’origen de Sabadell: un riu d’històries

Cinema en anglès

Introducció a l’escalada

Coneix el Centre d’Esports Sabadell

Iniciació a l’atletisme a l’aire lliure

Ultimate a l’escola

El paratge de la Salut. Ermita romànica *

Excursió a La Mola *

Cursa d’orientació II

Iniciació al rugbi

Convivències a Cala Montjoi (Alt Empordà)

Matèria

Tutoria

-

Ciències Socials

Llengua anglesa

Educació Física

Educació Física

Educació Física

Educació Física

Ciències Socials

Educació Física

E.Fís./ Socials

Educació Física

Tutoria

* Sortides de tot el dia

Algunes sortides poden variar cada curs en funció de les programacions que ofereix la ciutat.

REFORÇ

Oferim un reforç en petit grup dins l’horari escolar de dues matèries instrumentals: matemàtiques i llengua catalana. Els alumnes que tenen més dificultats surten de l’aula comuna i se’ls hi fa un aprenentatge més individual, obtenint així uns millors resultats acadèmics tant pels alumnes que segueixen bé la matèria (se’ls hi poden ampliar els continguts) com per l’alumnat que presenta dificultats.
X
AVÍS!!
Subscriu-te al nostre web

Dóna'ns la teva adreça de correu electrònic i cada vegada que escrivim alguna cosa sobre assignacions, tasques, exàmens, esdeveniments, etc, rebrà un correu electrònic amb la informació.

Escriu el teu correu electrònic i estigues al tant de les coses,

Subscriu-te! es molt important per nosaltres

En subscriure rebrà un email de confirmació que ha d'acceptar per quedar subscrit correctament.

Uneix altres 2.210 subscriptors

Subscriu-te!